Feliratok

Pétervári banditák - kérés

"Kedves Olvasók!

Egy vagyok a blog olvasói közül. Reménnyel telve kereslek titeket és kérem a segítségeteket.

Egy orosz tv sorozatot keresek, mely magyar szinkronnal is megjelent (első évada) a Duna Tv-n. A címe: Pétervári Banditák (Banditskiy Peterburg: Baron). Sajnos mára teljesen eltűnt. Régi fórumokon olvastam, ahogy egymástól kérik kölcsön. Ebben remélve is írok, hogy talán valakinek meglehet még valahol. Archívumokban is kutakodtam, illetve olvastam máshol, arról hogy, mások írtak levelet a Duna Tv-nek is, de választ nem kaptak.

Sorozatnak nagy sikere volt Magyarországon is, csak valamilyen okból félre lett téve és nem igazán fellelhető sikere ellenére sem.

Én magam még nem láttam sehol-semmilyen formában, azonban egy barátom, aki látta mesélte, hogy mindenhol kereste már és semmire se jutott (angol, német, francia felirat is jó lenne, de még ezekkel sem elérhető). Szeretem az orosz filmeket, magam is megnézném szívesen és meglepném ezzel a kedves ismerősöm is.

Nagyon köszönök bármilyen segítséget! 

Üdvözlettel,

Zford"

1 megjegyzés:

  1. https://rutracker.org/forum/tracker.php?nm=%D0%91%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D1%82%D1%81%D0%BA%D0%B8%D0%B9%20%D0%9F%D0%B5%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B1%D1%83%D1%80%D0%B3%3A%20%D0%91%D0%B0%D1%80%D0%BE%D0%BD oroszul itt találod, nézek feliratot is.

    VálaszTörlés